Med snuten mot Haukeliseter…

Jepp…da peker snuten en annen vei enn sist. 
NÅ er jeg og søsters klare for Haukeliseter. Jeg er så klar som bare en slik snute kan..
Potene vasket, pelsen shinet, satte til livs en hel tallerken sommerfugler til frokost
og tunga er nå klar for å henge som et slips etter søsters opp fjellveggen…
Neida…KLATRE skal vi ikke…Og så store toppene er det ikke sikkert det blir. 
Men , TUR skal vi på både tirsdag og onsdag, uansett vær, uansett høyder..

Og i dag er jo mye av turen BILTUR…Skal ikke kimse av det heller 😉

Det blir nok mye bilder, og en del små-blogging  disse dagene.
Ha en strålende dag!! Det skal jeg 🙂

Liker du bilturer?
Liker du å gå i fjellet?

Så kan du jo gjette hva jeg sier under her 

 

(Hånda på brystet beveger seg altså opp og ned, prøver jeg å vise på de 3 bildene)

 

#tur #fjelltur #Haukeliseter #ferie #sommer #søstre #glede 

14 kommentarer
    1. Jeg har vært på hytta uten dekning igjen, men nå er jeg tilbake. Ønsker deg og søstern en rikitg god ferietur! Kos dere masse og jeg tror du gleder deg utifra tegnspråket. :o)

    2. Dere må ha en skikkelig god tur! og kos deg masse! 🙂 vær forsiktig, og snu i tide…klem

    3. Jaa jeg vet, det er noe med at hjertet ditt liker turer 😀 Nix, liker ikke bilturer og heller ikke toppturer men det er fint å se på bilder såklart 🙂 Gooood tur søs og stooor klæm <3

    4. Ønsker dere noen fantastiske dager på Haukliseter :o)) Det å gå i fjellet har jeg nok ikke gjort så mye, men skal jeg det må det være før og etter myggen!

    5. God tur. Var på Haukeliseter en gang. Det var en lang biltur men vi stoppet i Morgedal. Vi gikk opp til toppen av det høyeste fjellet i Rogaland derfra uten at jeg husker navnet på det. Men ditt skal kanskje ikke dere. Det er god mat der og gode senger. Ser frem til bilder derfra her på bloggen. Ha en fin dag.

    6. Så kjekt det høres ut med søsterferie <3
      Jeg har ingen søster jeg, så vet ikke hvordan det faktisk er. Men jeg har en bror jeg er veldig glad i. Og vi skal feriere noen dager sammen i London neste uke. Men med hele familien på slep da 😉
      Jeg liker bilturer. Og jeg liker også fotturer. Så det høres perfekt ut det du skal på. Og Haukeliseter har jeg selv veldig spesielle minner fra. Den gangen jeg var der, som ca. 15 åring, havnet jeg både i avisen og på TV. På forsiden i et par aviser til og med. Og jeg fikk den gang følelsen av journalister som gribber. En følelse som har gjort at jeg aldri har ønsket å bli superkjendis. Det holdt med det ene døgnet der.
      Jeg tror at du på bildene sier: "Jeg gleder meg".
      God ferie til deg. Gleder meg til å se bilder og sånt fra turen 😀
      Ferieklemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg