Frodith og tegnspråket :-)

Her om dagen la jeg ut en liten “gjette-lek”, om du kunne gjette hva jeg sa på tegnspråk under her. Det var i sammenheng med at jeg skulle på tur i fjellet, hvor jeg er nå 🙂
Og det jeg sa var: 

JEG

 

Og så kommer et tegnuttrykk, som er spesielt for tegnspråk. Munnen sier ikke det du forventer. Men hånden strykes fort opp og ned på brystet, mens ansiktet er litt oppspilt, og det betyr: 
Glede-glede -glede….


Altså: Jeg gleder meg!!

Det var et par stykker som hadde riktig 🙂 moro 🙂

Og har du ikke fått med deg “gammel-nakingen” min tidligere i kveld, gå inn HER

 

 

#tegnspråk 

3 kommentarer
    1. ja den tok jeg ikke…det er bra du gleder deg,..og håper gleden fortsatt er der! kos dere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg