Vikings del 2 ;-)

Vel…du synes kanskje ikke dette er så imponerende? Ikke noe viking over det overhode? Nei..du har kanskje rett. Vannet var varmet opp det selv om det var bare 10 grader OVER vann… så det er mer snakk om kokt høns kanskje..;-) ….enn viking-jente

 

Hvertfall var dette superdeilig, og det blir nok en tur i stampen i dag også..
Beina er så møre som en ihjelkokt høne..så jeg er nok spiseklar for noen og enhver etter badet i kveld.
Hvis du ser noen rundinger i vannet til høyre for meg, så er det bare en guttunge som dukker, for han skulle ikke på nettet fant vi ut .

Dagens økt i fjellheimen er det tøffeste jeg har gjort på lenge. 1510 moh, på Vesle Nup,  fra 987 moh på Haukeliseter, og med store meniskproblemer (knær) så var det så vidt jeg kom ned derfra igjen.. 

Men nede i fjellstua fristet reinskavgryte og nytt stampbad, så jeg akte meg ned nærmest 😉

Har du badet i stamp?

#stamptbad #viking #knetrøbbel #kveldsbad

 

10 kommentarer
    1. Det så vidunderlig ut! Men badestamp eller boblebad er best på vinterstid…. Hadde det før hjemme der jeg bodde, og savner det innimellom.

    2. Det nærmeste jeg har kommet en stamp, var boblebadet i badeland i et av hotellene oppe på Gardermoen. Kan ikke sammenlignes akkurat. Det ser virkelig deilig ut, og helt perfekt for en sliten kropp :o))

    3. Så deilig! ja det er så idyllisk med vannet i bakgrunn! Har sittet i stamp ja..og nå skal jeg snart ut i den lille stampen vi har her også..må bare gidde å kle av meg…hihihi… kos deg videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg