Haukeliseter -Dag 3

Dagen i går var utfordrende, men vi greide det. 
Fra Haukeliseter på 987 moh til Vesle Nup på 1510 moh. DET tok på det!! 
Har DU noen gang prøvd å gå en fjelltur med flodhester liggene over føttene kanskje? 😀 he-he..
Føttene ble tyngre og tyngre, og knærne mine er som laget av seigmenn fra før,  ble jo ikke bedre akkurat. Men det var verdt det når vi sto på toppen ja <3

 

Vi skal opp til den lille tuppen jeg prøver å peke på …

Endelig oppe!! 3, 5 time opp…

På toppen av verden <3

Søsters vasser barbeint i snøen, for å avkjøle de kokende føttene..

En liten jente står og fisker langs vannet.

 

Er du lett på foten?

Liker du å gå i fjellet? 

 

#fjelltur #tur #tungt #vakkert #natur 

 

16 kommentarer
    1. Åh, så herlig. God seier å komme seg til toppen, og bildene var jo helt fantastiske! Nydelig bilde av deg på toppen av verden <3 Jeg elsker fjellet jeg og. Blir liksom litt lett på foten der oppe, men en gondolbane ned igjen hadde vært tingen! klemmer<3

    2. Så spreke dere er – tross flodhester og knær og og….. Jeg er glad i å gå i fjellet – det skal vi i morra… men vil ikke si noe mer om det ennå! Lett på tå… vel…. det vet jeg ikke helt <3

    3. Hanne Beate: Jeg er tilbake hjemme igjen nå 🙂 Ble to dager i fjellet, og to dager reise for det meste 🙂 Nå skal jeg være i byen å vente på Kjersti 😀 som kommer til uka 🙂

    4. Imponerende at dere klarer lange fjellturer til hver dag, og så flott vær dere har som gjør utsikten ekstra fin! Jeg er også glad i å gå på tur, men det blir mest i skogen. Jeg skulle gjerne vært på fjellet også! Ønsker dere fortsatt noen fine dager i fjellheimen! :o)

    5. Da er målet oppnådd..du har kosa deg masse-masse, og hatt det fantastisk – selvfølgelig er det kjempesynd med meniskene – men regner med det er verdt det <3 Klapper i hendene og bøyer meg i støvet for deg, flinka =)

    6. Helene: Ja, du har jo vært overalt 🙂 Vi fikk to fine turer, nå er jeg hjemme igjen, med såre føtter og veeeeldig vonde menisker…Men jeg GIKK 😀 og klarte det 🙂

    7. Fantastiske bilder..og jeg syns både du og søstersen har vært skikkelig spreke <3 Jeg har ikke vært på akkurat den toppen - men har vært rundt om på Haukelifjell å gått en del (har bl.a et innlegg fra i vår/sommer, da jeg var på langtur over "halve Norge" - og klarte å miste telefonen min i akkurat den fjellheimen, hehe )

    8. Gratulerer med god innsats. Tenker dere sov godt etter en slik tur. Har gått litt i fjellet bl.a. Besseggen og Gaustatoppen og litt til. Man må komme seg ut og oppleve hvor vakkert vi har det her i landet. Ha en fin dag.

    9. Ser så herlig ut! nydelige bilder og for en fantastisk natur!! Kos deg masse på tur! og nei..jeg er nok ikke så lett på bena jeg heller…hihih..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg