B for B= bursdag

Det er litt travelt her hos meg i dag, så det blir litt gjenbruk igjen her hos meg. Men når folk har hatt bursdag, og har det igjen, og jeg allerede før har skrevet det jeg tenker om dem, så er det like greit å bruke ordene fra i fjor. For dette beskriver godt hvem hun er synes jeg : 

“Jeg er på farta i dag, Men ingenting stopper meg fra å feire en bursdag, om jeg har noen minutter ved lap topen og det blinker rødt på bursdags-alarmen min 😉

Og i dag er det BforB som har bursdag. En artig dame som bor ikke langt fra Kristiansund. Hun har en artig å variert blogg. Litt familie får vi se, noen betraktninger om livet kommer opp, og i det siste har hun jammen meg begynt å tegne i Paint også.

Created with Microsoft Fresh Paint

BforB liker seg på fjellet, på setra, og finner roen. Men hun  reiser også utenlands til Hellas eller Amerika for den saks skyld. Hun liker filmer med overraskende innhold. Når det gjelder farger er turkis, blå og grønn noen av favorittene. Hun er glad i å fotografere, male og å tegne, og det ser vi jo at hun KAN, så ikke rart hun blir lykkelig av å holde på med slikt 🙂

Denne damen er glad dype og fine samtaler, som gir noe.Hun virker blid og ærlig. Hun har en vakker og nesten poetisk måte å skrive en del av innleggene sine på. Hun skriver noveller, små vare historier, av og til. I tillegg er hun ganske morsom . Så dette er en allsidig dame.

Og i dag har hun altså bursdag, fine JENTA!!

Kjære deg

Gratulerer så masse med dagen i dag. Håper du tilgir meg for litt gjenbruk 😉

Håper dagen  blir flott, uansett hvor du er.

Kos deg og god sommer videre <3

Masse bursdagsklemmer fra meg <3<3

Kjenner du BforB.blogg.no?

Når har DU bursdag?

 

#bursdag #gratulasjonre #bursdagsinnlegg

8 kommentarer

Siste innlegg