Har du husket??

Nå begynner jeg å bli litt svett av all denne vrikkingen, men jeg har åpent noen timer til…Så hvis du ikke har fått med deg
Galleri Frodiths Sommerutstilling 2017,
og har veldig lyst til å se de flotte fotografiene som stilles ut, så har du sjansen noen timer til…Og kanskje dager til og med… 😉
Det er bloggerne i blogg-blokka og andre nærliggende blogg-blokker som har deltatt i foto-utfordring hos meg, og nå er et utvalg stilt ut 🙂 Trykk HER eller på bildet, så kommer du til utstillingen  i Galleri Frodith 

 

 

 

#utstilling #gallerifrodith #fotoer #fotoutstilling 

7 kommentarer
    1. Fikk ikke tid i går men var der i dag tidlig. Du verden så mange fine bilder det var der. Jeg hadde en fin stund da jeg gikk gjemmon galleriet. Tusen takk. Ha en fin dag.

    2. Selvsagt. Kreativt, tilpasset for oss som ikke drikker alkohol fordi vi skal kjøre bil hjem og nydelig utstilling 😉 Helt unikt ,stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg