“Tulle -modeller” selger ikke klær ;-)

Det er fantastisk moro å være tulle-modell.. Når man har noen å “leke med” som liker de samme tingene , så kan man ha det veldig moro. Og dette med å leke modell er faktisk utrolig gøy når man er over 50, innta posisjoner og posere slik de “store jentene” gjør… 
Men som “tulle-modell” har man jo egentlig ikke PEIL…og mange av bildene jeg og Kjersti tok vil neppe selge særlig mye klær vil jeg tro 😀

Her er dagens foto-shoot ved Akershus Festning,  når Kjersti går bananas med kamera, og jeg gjør så godt jeg kan…
 

Hva tror du om det øverste her? Egnet til å selge klær?? 😉 

Solbrun mage….ha-ha

 

I morgen har vi kulturplaner igjen, som vi vanligvis har når vi treffes.
Men først skal Kjersti få meg inn på den skumle Facebook 😉

 

#tullemodeller #klær #tøys #moro #fotofjas #akershusfestning #bloggvenner #venner

 

27 kommentarer

Siste innlegg