Engasjementet er det ikke noe i veien med… ;-)

På en skala fra 1-10 hvor glad er du?
På en skala fra 1-10 hvor trist er du?

Mange mennesker jeg kjenner har veldig sterke svingninger i følelseslivet. De er på skyhøye topper og i dype daler i løpet av kort tid, hva tristhet eller glede angår… Dette gjør at jeg av og til føler meg litt “rar” eller annerledes innimellom på akkurat DET feltet: 

 

 

 

Har du et rolig følelsesliv?
Blir du lett trist eller glad?
Blir du lett engasjert?

 

 

#engasjement #følelser #glede #tristhet 

22 kommentarer
    1. Hanne Beate: Ja, bekymret er jeg nok en del, og engasjert som sagt. Men VEEELDIG trist, eller VEEEELDIG høyt oppe er jeg ikke så mye 🙂

    2. Jeg er nok også stort sett på det jevne, hverken veldig glad eller veldig trist. Når man har levd noen år og fått noen erfaringer vet man at alt ordner seg, hihi. Jeg kan være veldig bekymret iblant da, men det ordner seg på et vis da også.

    3. Tja, jeg tror jeg kan variere over hele spekteret. Veldig skjelden sint, men ofte engasjert. Jeg blir ofte rørt, men er stort sett glad og fornøyd med tilvørelsen.

    4. jeg er nok et følelsesmenneske,jeg blir fort lei meg,særlig når jeg opplever urettferdighet,men jeg blir også for glad :))engasjert,der er jeg vel sånn midt på tredet tror jeg hi hi ,spørs vel litt hva det gjelder

    5. Sånn jeg oppfatter deg også :)) Veldig engasjert på bloggen og det er bra med slike folk :)) Jeg er på en måte veldig “jevn”.. men er veldig avhengig av at de rundt meg har det bra for å være skikkelig glad.. :)) Men passer uansett på å gjøre små koselig ting :)) Klem <3

    6. margarites: Ja, jeg tenker på deg som veldig blid, og lun, og litt som meg 🙂 Så koselig du er innom, er du tilbake SKIKKELIG nå, etter ferien :-)? klemmer <3

    7. Jeg tror jeg er ganske stabil og bobler ikke akkurat over av glede eller henger med hele kroppen om jeg er lei meg. Men jeg er glad selvsagt selv om jeg ikke akkurat går rundt og smiler hele tiden. Og jeg er lettrørt (og det blir verre med årene føler jeg) men jeg går ikke rundt og griner heller. Men tårene sitter løst noen ganger når jeg ser på film. Både gledestårer og triste tårer når jeg lever meg inn i det jeg ser 🙂 men utad tror jeg folk ser på meg som blid stort sett. Klemmer <3

    8. karidansen: Kanskje man får litt mindre svingninger etterhvert? Etter som en har levd litt lenger? Man vet mer hvordan å håndtere forskjellige situasjoner? Jeg synes det er ganske greit å ha det sånn jeg har det, selv om jeg føler meg litt RAR innimellom…

    9. Jeg har ikke de skyhøye – eller lave svingningene, men et følelsesmenneske er jeg nok. Jeg var i deprimert i mange år og da gråt jeg veldig mye. Alt føltes tomt og trist og håpløst. I dag er jeg stort sett i godt humør, men lettrørt og bråsint kan jeg nok være!! Engasjert til tusen også! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg