Pssst!! Har du vært ute i sola i dag?

Jeg trasker bare forbi her….

..for å høre om du har vært ute i sola i dag??
For det HAR vært sol…innimellom regnbygene… Her er beviset.. 

 

Og det er når det er SÅNNE sol-streif som svinser forbi du må benytte sjansen…
TIl hva da??
Til å knipse skygge-bilder vel!!

For hvis du ikke har fått det med deg, så skal jeg ha Peter Pan-utstilling , og trenger deltakere/ kunstnere , til å melde sin interesse. Og hvis du IKKE vet hva Peter Pan-utstillingen er, så finner du invitasjon HER.
Jeg har fått inn noen bilder, men ønsker meg MANGE!!

Kom inn og meld deg på da vel 🙂 

 

 

#skyggefoto #peterpan #foto #utstilling #konkurranse

25 kommentarer
    1. Ja, så det. Det er koselig, men nå har jeg noen unger her som går på veggen når de ikke får spille, så da får jeg pakke bort min også, og se om vi kan finne på noe sammen . Lykke til med utstillingen..

    2. Hei Frodith, her er du akkurat så sprelllevende og med akkurat så mange elleville påfunn du pleier å ha i innlegg etter innlegg. For en positiv energi, du har. Så bra. Selv er jeg i feriemodus og litt forkjølet, så var godt å bare være her hjemme i dag i regnværet å se sakte i veggen. Er bedre enn i går og i forigårs, så er nok snart krutegod. Ja, litt forkjølelse er ingenting å pese over. Passe bare litt dårlig med å være skikkelig i farta..Ha en fin dag, fineste og mest omtenksomme 🙂

    3. Mellom regnbygene var jeg ute litt i sola. Haster ikke men jeg skal ta et bilde i løpet av de neste dagene. Dette blir gøy. Ha en fin dag.

    4. Jeg har leid inn fotomodell til oppdraget. Prisen var høy (tivolitur) og tillatelse må innhentes av foresatte, men modellen moret seg og gikk konsentrert inn i rollen. Regner med at tillatelsen går i orden. Hvor skal jeg i så fall levere bidraget? 🙂

    5. fruensvilje: Ja, mye skyet og regn rundt omkring 😀 Men det blir nok mer sol også, til de som vil ta skyggebilder 🙂 God frist denne gangen 🙂

    6. Anonym: Nå vet jeg ikke hvem du er, så får ikke svart, Men man trenger ikke melde seg på SÅNN 🙂 Bare sende inn bilde når man er klar 🙂 Til mailen min 🙂

    7. Her har det vært både regn og sol :)) Klart jeg er med, husker ikke om jeg har meldt meg på eller ikke, hihi! :)) Flotte skyggebilder av deg :))

    8. Ja vi har hatt litt sol innimellom regnbygene, men jeg har enda ikke tatt frem kamera etter ferien…. Må skjerpe meg her! Og om jeg ikke finner noe solgløtt med det første så har jeg tatt skyggebilde i ferien….sånn for sikkerhets skyld 🙂 Men jeg håper jo på mer sol i august, selv om de melder regn i lang tid fremover <3

    9. Sol? Her pøser det ned for tredje dagen på rad 😛 Man trur man har opphold lenge nok til å hente posten 50 meter ned i gaten, men det kan man bare glemme 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg