Ingen skjønnhets-konkurranse akkurat… ;-)

Livet bærer i mange sammenhenger preg av å være en slags skjønnhets-konkurranse…
Ikke sånn at man får premier og sånt…neida..Her må man bare stå på og gjøre sitt beste, uten NOEN form for utmerkelse. Livets skjønhetsskole på sitt verste.. Og jo yngre du er, jo strengere er “læreren”. For i mange sammenhenger er kanskje “læreren” oss selv? Vi er selv våre strengeste kritikere, og stiller de strengeste kravene, utifra hva vi TROR forventes av oss til kropp og utseende. 
Når man blir eldre er ting litt lettere. Man tar seg ikke selv så høytidelig. Og når Ei Heks ønsket at vi skulle stille opp med et “monster-bilde” i stedet for et “misse-bilde”, og hun lager en konkurranse av det,  så er det NULL problem for meg hvertfall 🙂 
Bare moro. (bare trykk på linken)

Jeg hadde en “bad-selfie-marsj” her inne på bloggen  i april, og det var mange som ble med. Så jeg har brukt et par av bildene av meg som jeg la ut i denne sammenhengen, som inngangsbillett til Ei Heks sin konkurrans, som ikke akkurat er noen skjønnhetskonkurranse 😉 
 

 


Så Ei Heks, du får velge selv hvilket av dem du vil ha 😉

Har du meldt deg på Ei heks sin konkurranse?

 


#konkurranse #badselfie #utseende #press 

28 kommentarer

Siste innlegg