Blogg- kreativitetens tumleplass?

Det å skaffe seg en blogg har vært noe av det morsomste jeg har gjort. Og tro det eller ei, også noe av det mest utviklende på mange måter.
Kreativiteten min har fått blomstre som den frodigste blomster-eng..Jeg har fått leke meg som i den største sandkassen…
For når du plutselig får en plattform, hvor du kan dyrke alle dine kreative sider, og i mange sammenhenger kombinere dem også, da finnes det i mine øyne nesten ingen grenser for hva man kan foreta seg. 
Jeg har prøvd ut det meste her inne, fra karneval og adventskalender, til “Frodithen-time-for-time”. Jeg har årlige Peter Pan-utstillinger, høstutstillinger og påskenøtter. 

Og i det daglige kan jeg bedrive ALLE hobbyer jeg måtte ønske på et og samme sted. Jeg liker å fotografere, og se med et skråblikk på ulike rariteter i samfunnet. Jeg liker å få folk til å smile og le, spille teater og jeg liker å engasjere.

Jeg liker å skrive noveller og dikt, og jeg liker å tegne i Paint. Og noen ganger kan jeg til og med kombinere dette
 

 

 

Jeg elsker å ha fått en “scene” å boltre meg på <3

 

#blogg #kreativitet #scene #utvikling 

38 kommentarer

Siste innlegg