Om det skulle dukke opp noe sol…

Nå har det plasket ned i hele natt her hvertfall…Eller hvertfall det få gangene jeg var våken.. Men det betyr kanskje at det snart er tomt?? Og hvis det skulle være sånn at det ble tomt der oppe, så dukker det kanskje opp litt sol.

Så, du må ikke glemme å ha kamera klart, for du vet vi har en Peter Pan -utstilling på trappene, og det er BARE en uke til. Så  jeg trenger flere bilder til utstillingen nede i “Galleri Frodith”. Og som du vet er det bilder av skygger jeg trenger. (her er noen jeg tok i fjor)
 

 

 

Hvis du ikke skjønner hva jeg snakker om, så kan du gå inn HER, for der får du nemlig en invitasjon til moroa, og ser litt mer om reglene.


Vil du være med på skygge-foto-konkurransen/Peter-Pan-utstillingen?

 

 

#skyggefoto #konkurranse #peterpan #utstilling 

22 kommentarer

Siste innlegg