Har du blitt skygget..?

Eller skygger du selv??… 

Ja , her er det bare snakk om skygger om dagen. Jeg driver jo som du vet og gjør rent nede i Galleri Frodith, for det skal være Peter Pan utstilling (konkurranse) på mandag…  (gå inn og meld deg til direktøren HER ) og jeg jakter på kunstnere..

Så når sola skinner, så løper jeg ut og jager min egen skygge… Og når kvelden kommer så styrer og steller jeg i Galleriet… Slik bare en galleridirektør kan…Pusser, maler, tar i mot kunstnere, og forbereder KJOLEN…For det er jo nesten som med Oscar-utdelingen når jeg har Galleri-åpning.. Det er MYE snakk om hvordan kjole jeg skal ha…

Men enn så lenge er det Skyggene det handler om…Maset om KJOLEN kommer nok utover i uka 😉

Her er noen skygge-foto fra meg… Jeg må bruke tiden fram til helgen,til å vis fram noen,  for JEG får nemlig ikke lov å delta i Peter Pan-konkurransen selv. Som Galleridirektør er jeg liksom disket allerede før jeg kommer til utstillingsrommet…. 

Så jeg viser bilder NÅ, og du stiller ut i mitt galleri på mandag .. 😉

 

 

 


Takker til de som har sendt bilder til meg på mail allerede <3 

Fristen til dere som ikke har gjort det er søndag 13. august…men det ser du mer om i innlegget om Peter Panutstillingen

 

 

Har du tatt noen skygge-foto ennå?

 

 

#konkurranse #utstilling #skyggefoto #peterpan #gallerifrodith

26 kommentarer

Siste innlegg