Et nytt lite SKVIIIIIIK fra “mase-kråka” ;-)

Ja, ikke er jeg en kråke…mer lik en irriterende morgen-fugl kanskje?? 

Nå er det nemlig bare få dager igjen til Peter Pan-utstillingen!! Og det må en irriterende morgenfugl til for å klare å mase så fælt som meg.. Men jammen gir det resultater også. .. 😉
 

For nå har jeg fått inn mange bidrag til Peter Pan-utstillingen. Og kunne ha satt  i gang med en utstilling en av dagene i helga. MEN, jeg kjenner jo deg og de andre, og VET at det sitter mange flere folk “på gjerdet”…og bare venter på at jeg skal minne dem på at:

MAN MÅ LEVERE SKYGGEBILDER!!! Jeg vil har FLERE!! 😀

 

 

En skygge kan være på alle mulige måter, det er du bestemmer hva du vil ha skygge av. Og det kan bli mye gøy… Her er en av mine.. Jeg får IKKE være med i “Galleri Frodith”, det har galleridirektøren bestemt…



En glad kollega på jobb kan bli en fin skygge…

Eller man kan ta bilder av noe helt annet enn mennesker…
Så lenge det er skygger..


 

 

Og her er invitasjonen til deg, hvis du ikke har fått den med deg før 😉


 

 

Ønsker deg en flott dag, med mye sol og skygge, og en dose kilende glede på innsiden <3

 

#skyggekonkurranse #fotokonkurranse #foto #skygge #utstilling

16 kommentarer
    1. Ja jeg skulle så gjerne gjort det. Tok flere skyggebilder i vår og i høst. Men hva hjelper det når jeg ikke får lastet de opp på pc. Min er jo kræsja, og konas gamle som jeg fikk ”litt” liv i, nekter opplasting av bilder både fra kamera og telefon.. Jaja.. leer.. derfor forsvant lysten til å se innom bloggen… sukk.. Men det må vel gå seg til etter hvert… Lykke til med utstilling og alt annet her inne 🙂

    2. ja jeg skal få inn et bilde i kveld..eller i morgen…har ikke fått tatt noen andre..så da blir det et av de jeg har liggende….takk for påminnelsen…men har husket det altså..men sitter på gjerdet…

    3. Min matgale verden: He-he…her har jeg skveeeeket så høyt at folk har holdt seg langt unna, men jeg har fått inn bilder, og folk har TITTET innom…Sommerfugler ja, jeg må lese 🙂

    4. Det var det ja, skal forsøke nok engang og sende deg et skyggebilde. Kommer det ikke denne gangen kan du bare glemme det bilde. Dumt men slik er det. Håper pc-en hjemme virker som den skal idag. Er en snartur på biblioteket nå før jeg raser videre. Det er flere som er tidlig oppe om morran. Det blir en fin dag så i ettermiddag blir det bading. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg