Tittei ;-)

I dag snek jeg meg avgårde….fra jobb…
Listet meg ut døra når ingen så meg…Og sprang så fort jeg kunne med flodhestene nedover veien…
Passet på i et ubevoktet øyeblikk…
Man kunne nok knapt seg SKYGGEN av meg fare avgårde…

 

Eller…det vet du nok er tøys…
For ikke er jeg kjent for å løpe særlig fort, så folk på jobb ville nok oppdaget meg før jeg nådde døra..
En annen ting….Jeg er ikke spesielt kjent for å stikke av heller..uten å si fra… For ordentlig av meg…

Men LITT rampete er jeg, og tok meg litt FRI i det minste…for å treffe : 

..Mammaen til Lille Supermann vel!!

DU kjenner henne kanskje… Hun jeg herjet rundt med i Gøteborg i sommer og lekte fotomodell med.

 

Det er så viktig med venner. Og jeg er så heldig at jeg har noen fra flere forskjellige epoker i livet mitt.
Et par fra oppveksten. Et par fra studietiden og et par jeg har fått i de senere årene. 
Og jeg er så glad i dem alle sammen!

Mammaen til Lille supermann  og jeg drar en del på tur sammen, går i skogen eller er på hotellferier , og begge deler er like koselig. Vi slapper så veldig av sammen <3 Skravler, shopper,  tar bilder eller bare driver dank.


Dette bildet tok hun av meg i sommer også- og jeg synes det er veldig moro når hun er fotograf, da er det lett å finne på noe sprell 😉


 

Og i dag fikk vi altså sneket oss til noen timer sammen på kafe <3
En ypperlig start på helgen! 

 

Håper din helg har begynt bra også 🙂

#vennskap #foto #treff #kafe #tur #helg

28 kommentarer

Siste innlegg