En liten kvirrevittfugl har bursdag i dag <3

 

 

I år igjen, rett før det braker løs nede i Galleri Frodith, med Peter Pan utstilling… rett før det.. så får en liten kvirrevitt-fugl starte kalaset sitt. Og den fuglen er Cuskima!!

Når du åpner døra i blogg-leiligheten din, og du ser det er Cuskima på utsiden, da vet du det blir en hyggelig stund i blogg-sofaen. Cuskima tar alltid med seg noen gode historier, litt smil og latter, og en kopp blogg-kaffe på termo-krus. Hun kvitrer som fin pipp på blogg, og er ikke så langt fra i virkeligheten heller 🙂

Cuskima er blid, pratsom, og full av liv. Hun er snill og tar vare på folk. Og har et stort hjerte for både dyr og mennesker. Hun er ikke så mye på egen blogg lenger, da hun er travelt opptatt med utdanning og greier. Men hun er innom litt innimellom på andres blogger. Og det er jeg jammen glad for <3
Hun er snill og grei, og gavmild. Hun har gitt meg Salt og Pepper, 

 


 

Og den flotte alvedrakten:

 

 Jeg har møtt Cuskima tre ganger tidligere, og når jeg setter snuten mot Bergen i høstferien, så håper jeg å få til et lite treff med henne igjen også  

 

Kjære Cuskima

 Gratulerer med dagen i bøtter og spann 😉

Kos deg med venner og kaker og skravling og alt.  
Store bursdags-klemmer til verdens fineste Cuskima,  
min venn i naboleiligheten <3

 

#bursdag #gratulasjoner #bursdagsinnlegg

14 kommentarer

Siste innlegg