Nå er det på tide å slippe løs Okse-Frodith igjen.. ;-)

Av og til er det viktig å slippe løs Okse-Frodith!!

 

En sindig, snill og rolig Frodith holder ikke i alle situasjoner nemlig…

Ta f eks situasjonen i natt…
Når det står noe ramp på utsida og snøfter fylle-vrøvl kl 03:30, med HØYE stemmer…som siver inn det åpne vinduet, fordi man MÅ ha vinduet åpent for ikke å svette ihjel..da HAR man faktisk lov å slippe løs oksen…Ikke bare har lov..man BØR gjøre det. Det er viktig å lære seg å frese litt når det trengs, og ikke finne seg i alt mulig..
 

Jeg lå der i mørket med all snillheten min på utsiden, og gjorde ikke en flue fortred…
Men inni meg lå jeg og fablet om hvordan jeg skulle gjort med lømlene på utsiden…

 


Jeg skulle ta en vannslange og spyle dem, før de fikk vrøvlet ferdig…

Eller smekket de i hodet med en diger fluesmekker…


Det ble altså ikke noe mer søvn…Men jeg fikk vekket Okse-Frodith…Slik at NESTE gang det står noen lømler der ute…SÅ er jeg klar altså…Da skal jeg ta dem…Med fluesmekker eller vannslange..For når Okse-Frodith først våkner, da er det ikke greit å være lømler skal jeg love deg…. 😉

 

Er du flink til å si fra om folk behandler deg dårlig?
Har du en indre “okse” som du vekker innimellom?

 

 

#sint #irritasjon #tilbakemeldinger #okse #fyllesvin #festfolk #bråkebøtter #søvn

10 kommentarer
    1. Vera Lynn: He-he…nei, man vet at man ikke akkurat er stille om man tar seg litt alkyhyler.. Men man kan jo be folk flytte seg, men jeg gjorde ikke det en gang :-/

    2. Jeg er en person med masse følelser, happy det ene øyeblikket og villdyr i det neste, men jeg sier aldri i fra eller når noen vekker meg eller bråker utenfor vinduet mitt. Årsaken er vel at jeg ikke akkurat er av de som lister meg rundt og er stille selv!

    3. Det der er ikke noe gøy…hadde noen runder når ungene i nabohuset hadde fest..Men en gang måtte jeg si fra…for jeg ble gal..nå er huset borte…så har ingen så nære naboer…(det brant ned) men ja..jeg er var for lyder så hadde nok lukket vinduet..eller putta i propper i ørene…håper du får sove i natt! klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg