En gretten gammel dame…..? ;-)

Når jeg blir gammel kommer jeg sikkert til å se sånn ut….Like langt hår…Men helt hvitt…Jeg har gitt opp farginga…

 

En gretten gamme dame…Dog uten hårruller…bare kanskje noen mentale noen….hvis folk bråker for mye…så jeg ikke får sove…

 

Eller kanskje jeg overhode ikke vil bli en sånn gammel dame…Men en som vil fortsette å leke seg…med parykker i alskens farger, med skygge-foto-lek og med kreative sysler når jeg har tid til det..

 



Vel…ingen vet hvordan framtiden blir, men jeg vet NOK til kunne si med sikkerhet at KJEDELIG, det vil jeg IKKE bli!! Jeg vil fortsette å gjøre de små øyeblikkene til noe jeg kan glede meg over. For selv om det tilsynelatende ser ut som at det er på UTSIDA  kreativiteten og gleden sitter, så kan jeg skrive under på at det MESTE skjer på innsiden av “skallen”

Og med dette ønsker jeg deg: 

 

 

 

#tanker #hverdagen #livet #framtid 

36 kommentarer

Siste innlegg