Da var det DEN dagen igjen…

Ja…Lisbeths dag vel 😉
Hun har bursdag igjen…Du synes det gikk fort fra forrige gang? Ja…det synes jeg også… Her i blogg-blokka har folk bursdag stadig vekk…og noen ganger flere ganger i året 😉 
Vel, ikke riktig sånn…Men i dag har hvertfall Lisbeth bursdag!!

Og ikke vet jeg om du kjenner henne?
Lisbethpedersen.blogg.no

 

Men det gjør JEG!
Det er litt stille på bloggen hennes om dagen, men plutselig får hun ånden over seg og blogger i vei igjen.
Lisbeth er : Veskemaker, amcar-entusiast og sy-mester!

 Lisbeth  lager de vakreste vesker.

Jeg har kjøpt 3 vesker av henne. To til meg selv, og en til min søster. Og jeg har brukt de helt i filler. 

 

Denne uglevesken var en favoritt lenge…

Så fikk jeg en av Minmatgaleverden.no, som hun hadde kjøpt av Lisbeth. Med sommerfugler på.  Og den fikk jeg til bursdagen min da jeg ble 50 år. 

 


Det var denne med sommerfuglen. Nå er den helt lysegrå blitt, og skikkelig slaskete i stoffet. For den har også gjort nytta si i over et år..og jeg bruker den fortsatt.

 

Og denne fikk jeg av Lisbethen selv da jeg ble 50, så som du ser: Hun kan lage vesker og annet flott <3

Jeg har møtt min bloggvenn Lisbeth to ganger. Jeg har vært i Bergen, og hun har stilt opp hver gang, og det har vært kjempekoselig.


 

Lisbeth er en flott jente. Snill, mild, rolig og grei, og jeg gjentar gjerne noe jeg har skrevet om henne før:  

Lisbeth er som veskene sine: Solide, ordentlige, til å stole på, fargerike og vakre.  Det er Lisbeth!! <3

I dag har Lisbeth bursdag, så stikk en tur innom og gratuler henne, eller kjøp deg en vakker og morsom veske. Du finner henne HER

Kjære Lisbeth
Gratulerer så masse med dagen!
Nå må du se å komme deg tilbake på bloggen din litt igjen 😀
Kos deg masse i dag, med feiring <3
Jeg kommer til Bergen i oktober, håper vi sees da!

Bursdagklemmer og gjenbruks-kake fra meg <3

 

 

Kjenner du Lisbeth?
Når har DU bursdag?

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #gratulasjoner #lisbethpedersen

7 kommentarer

Siste innlegg