Tid for kåring av Frøken Frodiths gullunger igjen… ;-)

Av og til dukker Frøken Frodith opp, med streng mine, for å sjekke om du følger med i timen. 
Altså om du f eks har lært deg hvem som bor i blogg-blokka her og slike faglige og “avanserte” tester… 
Nå er det mulig å “jukse litt” for å få en godt karakter, så man kan bruke tidligere innlegg som JUKSELAPP.. 
Hovedsaken er at man finner ut svarene på testen, og skriver det ned i kommentarfeltet. 

Det er noe en LITT vanskelig prøve denne gangen, noen nye som har dukket opp. Men også en del “gamle spørsmål”. Så her gjelder det å klarne hjernen, og tenke på alle man kjenner. 
Det vil LØNNE seg med en liten innsats, for det BLIR premie. En FIIN en også vil jeg påstå! Hvertfall spesiell ;-D

Så altså, nå deles oppgaven ut: 

Hvem er bloggerne på bildene under her?

 

1)

 

2)

 

 

 

3)

 

 

4)

 

 

5)

 

 

6)

 

 

 

7)

 

 

 

8)

 

 

9)

 

Svarfrist til i morgen, fredag,  kl 07:00 

 

#konkurranse #bloggere #tegninger #premier

11 kommentarer
    1. Åh, så gøy da! Noen har du tegnet for en stund siden, mens andre er ganske nye. Den vanskeligste var nok nr. 1, mens nr. 4 har jeg sett nå nylig. Flotte tegninger alle sammen! <3 Her er svarene mine:
      1) Kristin
      2) Mia (Alt annet enn A4)
      3) Seljordslia
      4) Suttung
      5) Elin Slaaen (Elevele)
      6) Evaswindow
      7) Geriatriks
      8) Karidansen
      9) Dvergpinschere i mitt hjerte

    2. mange nye men er vaffal
      Geriatriks, Elin Slåen
      Kari Dansen
      Hun med de 3 fine hundene 🙂 Dvergpincher resten vet eg ikkje så eg er neppe gullungen 😀

    3. God natt, du ødelegger min planlagte “legge seg litt tidlig-plan”. Kom hjem fra Samarbeidsmøte (sau) og avdelingsmøte etterpå + litt sosialt etter det, og jeg hadde tenkt å legge meg når jeg kom hjem (ca 22.30). Så begynte jeg å skumme litt blogger og kom til ditt innlegg med frist til i morgen tidlig klokken 07.00… Ok da får jeg bare svare dem jeg tror er rett.
      Nr 1 og 2 er jeg helt blank på. 3 er Seljordslia, 4 er Suttung, 5 er Elevele, 6 er Evas Window, 7 er Geriatriks, 8 er Karidansen og 9 er Dvergpinschereimitthjerte.
      Nå går øynene i kryss her og jeg orker ikke se om jeg har stavet riktig en gang ( burde kanskje ikke prøvd å svare, men jeg må jo det). Bedre å prøve å finne svar, men de to første er helt blanke, selv om jeg mener å huske at jeg har sett disse tegningene. Godnatt klem fra en stuptrøtt bergenser <3

    4. Oi og uff og jeg kan like godt gå rett i skammekroken….. 1 og 2 og 4 …. vel…. 3 er Seljordslia og 5 er Elevele. 6 er Rriittaa og 7 er geriatriks. 8 er karidansen og 9 er dvergpinchereimitthjerte…..
      sorry, lærer 🙁 klem

    5. Denne oppgaven krever noe research. Kjenner ikke alle like godt, men kan med sikkerhet slå fast at det siste bildet nr. 9 er dvergpicherimitthjerte. Tror også jeg kjenner til hun på bildet nr. 5: elevie (eller noe slikt). Nr. 8 kan være annebe. nr. 3 kan være seljordslia, eller kanskje hun er i bildet nr. 2. I bildet nr. 4 hadde jeg ville hatt dvergpincherimitthjerte igjen fordi ansiktstrekkene stemmer. Videre så kunne det ha vært meg i det første bildet, da jeg har en acer datamasin, men det tror jeg aldeles ikke. Nei, frodith jeg må vedkjenne meg og være dårlig på slik. Dessuten kjenner jeg kanskje ikke alle. Men du er dyktig til å tegne altså!

    6. Må jo prøve.. men den øverste er ny for meg og usikker på om jeg kjenner denne bloggeren,,hm .. men søt tegning 🙂 Men de andre..( sjekker ikke hvordan det skrives, så mulig noen skrivefeil)
      1….. 2 Mia alt annet enn A4.. 3 Seljordslia 4 Suttung 5 Elin Slåen 6 Evaswindow 7 Geriatriks 8 Karidansen 9 dvergpinserimitthjerte :)) Kos deg med kvelden <3<3

    7. Så gøy! Denne gangen var det masse kjentfolk for meg 🙂 så i dag ble det ikke behov for jukselapp 🙂 1. Meg, fra deg vidunderlige bursdagsinnlegget du skrev 2. Mia, altannaenna4 3.Anne Grethe, Seljordslia 4. Suttung 5. Elin, elevele 6. Evaswindow 7. Geriatriks 8.karidansen og 9. Toini , dvergpinschereimitthjerte.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg