Stor på utsiden…

Av og til så tenker jeg at man er NESTEN likedan hele livet…. Sånn inni…

Man får så klart litt mer erfaring, opplever en del ting, og blir kanskje en smule mer moden, bevisst og klar over livets realiteter…

Men på mange måter er den lille jenta som sto der  med nesa i været og undret seg, fremdeles der…

Hun som elsket å leke, spille teater og lage små fortellinger…enten bare på innsiden av hodet…ELLER når hun læte å lese og skrive også likte å skrive dem NED….

Jeg er fremdeles litt henne…

Jeg har muligens vokst en del centimeter…dratt meg skikkelig ut både i skinn og sinn….. Men det er litt rart….for når jeg ser i speilet…eller hvertfall når jeg kjenner skikkelig etter midt i all voksenheten…. så er jeg fremdeles hun lille der inne… Hun som elsker å leke, fantasere, lage små historier…både på innsiden av skallen…OG på papiret.. 😉

Huset er fullt av små naivistiske pynteting og bilder.

Jeg elsker å leke med skygger

 

 

Og jeg har to små tøyrotter, Salt og Pepper, som jeg bruker hele kalendermåneden til å leke med…

 

 

Blir man noen gang skikkelig voksen da? 😉

Ha en leken lørdag <3

 

 

#voksen #leken #tanker #livet

 

 

 

13 kommentarer
    1. Enig med deg.. man er på en måte den samme hele livet.. selv om det er mer ansvar og bekymring… flott å ha den lekne siden intakt ..og det har så absolutt du 🙂 I forhold til mange jeg kjenner er jeg nok litt “barnslig”..og det liker jeg..hehe.. Klem <3

    2. enig med deg hvorfor skal man være voksen? Det er man når man tar ansvar og man betaler regnigner og gjør voksen ting….men å være ung til sins og barnslig er alltid aller best <3

    3. Hehe, man føler seg i hvert fall ikke så gammel som årene skulle tilsi. Før var jo 50 år eldgammelt, men jeg synes ikke jeg er mer enn i 30-årene. Jeg synes det er gøy å leke med snart 8-åringen, men merker nok at kroppen ikke henger med like bra som før. Det å rulle sidelengs ned en bakke, gjør meg absolutt mer svimmel nå, hihi.

    4. Jeg tror det bare er bra for alle å fortsatt har barnet i seg. Vi blir eldre og mer erfaren i livet, men man skal ikke glemme å ha det gøy også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg