Muggsur megge…

Når jeg våknet i går var jeg egentlig muggsur… Så muggsur man kan bli.. Og sånn var jeg egentlig da jeg våknet i dag også…
Du tror kanskje ikke jeg kan være muggsur? At jeg bare er blid og fornøyd liksom…? Neida…jeg kan være ganske så sur jeg også…selv om det ikke varer så lenge…

 

 

Og når jeg tenker meg om så var jeg kanskje mer LEI MEG når jeg våknet..Lei meg og sliten… Og når man er litt sånn sliten, så funker den der saksa som klipper i stykker problemer litt dårligere… Den er sløv og liten og litt tung i klippen…Så jeg går der med geipen litt lenger enn jeg ellers ville gjort.. Klarer liksom ikke skjerpe meg helt….

 

Men etter noen timer hos bestisen, og en tur gjennom byen på egenhånd…

 

…så er smilet litt mer på glid…selv om det kanskje ikke går rundt skallen ennå…

 

I morgen er en ny dag, og muligheter for å riste seg litt i form..

Ha en fin kveld <3

 

 

#livet #hverdagen #humør

27 kommentarer

Siste innlegg