Drittungen smiler igjen ;-)

Ja…og drittungen er fremdeles meg… 😉
Du som har vært innom de siste dagene, vet hva jeg snakker om..

Vel…det er ikke sånn at livet snur på en 5-øring og så er alt bare fryd og gammen igjen liksom. Men jeg skal hvertfall ha for at jeg prøver…He-he..
Så ..f eks innlegget mitt før i dag, “Sin egen lykkes smed”,  som jeg har fått så mange gode tilbakemeldinger på i dag, er jo ment vel så mye på meg selv, gi seg en liten påminner. Og ikke ment for å “oppdra” noen andre. Og som regel hjelper det med sånne påminnere, ting blir ikke noe bedre av å gå å surve..

Jeg vil si tusen takk for alle koselige kommentarer på innlegget. Dagen har vært super-travel, men ville bare takke deg som har vært innom med godord , og til deg som har vært innom og lest.<3 

Ha en fin kveld 🙂

 

 

#takk 

 

14 kommentarer

Siste innlegg