TO

 


 

Lyden av TO klinger godt i øret…

TO plask i vannet.. der føtter farer i været..

og to holder pusten under vann…

 


 

Synet av TO føles godt for øyet…

TO kommer sigende, side om side….

Kun med varmen i mellom seg….

To hoder mot målet ….der framme…

 


 

Følelsen av TO kjennes godt i hjertet…

Samhørighet…

TO sett med føtter som farer avgårde i samme takt…

TO sinn- en tanke….

TO kjennes godt i hjertet..

 

 

Hva tenker du om TO?

 

 

(En liten reprise på diktene jeg skrev i “tall-utfordringen” jeg laget i 2015…  EN la jeg ut tidligere i kveld og TRE kommer i løpet av kvelden også)

 

#dikt #tall #utfordring #to

4 kommentarer
    1. Flott dikt..og når jeg tenker to..så tenker jeg et par..kjærestepar..ektepar…

    2. det er godt å være en,men å være to er enda bedre :)) to er trygghet,to er selskap , det er en fordel å ha to hjul om du vil sykle,en greier seg godt med en for,men med to er det enda bedre :)) det er godt å være to

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg