Hun som sniker seg inn under huden på deg… :-)

Ja, nå er hun her igjen, eller det vil si: Nå har hun BURSDAG igjen… HUN som sniker seg inn under huden på deg… Jeg skrev et innlegg på bursdagen hennes i fjor, og jeg synes det dekker perfekt hvem hun er. Så her kommer ordene fra i fjor, men like mye ment i år:

Noen mennesker SNIKER seg inn under huden på en. De tar deg kanskje ikke med HØYLYDT storm, og sveiper beina vekk under deg…Nei.. de kommer faktisk ganske rolig og stille, med noe udefinerbart sjarmerende over seg…og så tar de plass under huden på deg og i hjertet ditt. 
Sånn er Sivmargret.abcblogg.no
Hun skriver de stilleste og roligste innleggene jeg vet, om livet sitt rett og slett. Med koselig “stemme” forteller hun om sykkelturer, strikking, besøk av familie og andre koselige ting. Med alvor tar hun oss nær seg når hun sørger.
 
Siv er lun, mild, rolig, varm og snill. Det er jeg SIKKER på, uten å ha møtt henne. Hun klarer å formidle med skrift hvem hun er, så jeg fint kan se det for meg… For hun er nemlig den eneste jeg kjenner som “kommer seg unna med” null bilder på mange av innleggene… Man senser GODT hvor hun vil uansett 🙂

 

Og i dag har denne flotte damen bursdag!!

Jeg klarte å hoste opp et par bilder av henne,fra hennes blogg 😉

Jeg anbefaler et varmt møte med fineste Siv,

om du tar turen inn og titter på bloggen hennes, leser litt og hilser på. 

Gratulerer med dagen Siv!!
Du er helt spesiell vet du. Du har en egen måte å finne en plass hos hver og en av oss.  
Her ble det ord fra i fjor som du ser. Litt gjenbruk. 
Men så lenge ordene er godt ment, og fine , så går det vel greit?
Litt sent på dag ble det også, men sånn går det når det er litt full fart for Frodithen.



Her er gjenbruks-kaken, spis og kos deg , den er litt tørr, men sunn så klart 🙂 

Bursdagsklemmer fra Frodith <3
 

Kjenner du Siv?
Har du feiret bursdag på blogg?
Når har DU bursdag?

 

 

#bursdag #gratulasjoner #bursdagsinnlegg

14 kommentarer

Siste innlegg