Mårratryne..

Jeg må innrømme at det ikke er HELT ferskt dette mårra-bildet. Men jeg ville så gjerne være med i Due.blogg.no sin mårra-tryne-utfordring, så da kommer et litt eldre ett. Men jeg ser omtrent sånn ut hver dag… 
Dette bildet ble tatt da jeg våknet en mårra, av meg selv før lyset ble slått på, fordi jeg skulle være “ny-våknet” skulle det være noe poeng. Brukte det i en annen utfordring jeg satte i gang selv her inne… 

Jeg setter igang mange utfordringer, konkurranser og annet fjas her inne selv, og blir veldig glad når folk stiller opp. Så jeg liker godt å stille opp når andre setter i gang ting også. 

Så har du et tryne du vil vise DUE, så tror jeg du rekker det om du sender i morgen tidlig også 😉 
 


Hvordan ser DU ut om mårran?

 

 

#mårratryne #trøtt #utfordring #due

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg