Glede seg TIL!!

 

Ja, her flakser og hopper jeg igjen!! Nå er det nemlig ikke mange dagene til jeg tar kofferten, og Salt og Pepper (tøyrottene mine), og setter snuten mot Bergen. Mandag reiser jeg, og får et par etterlengtede feriedager sammen med Kjersti, Minmatgaleverden.no  en på hytta der, en på hotell og middag med noen av blogg-folket i Bergen.
Gleder meg som en liten unge som vanlig 🙂 Snart må jeg pakke kofferten…

Det er ganske så flott…å ha startet en blogg, og plutselig ha fått noen gode venner for livet, i tillegg til de man hadde fra før. Fine folk i livet sitt kan man aldri få for mange av 🙂

 

 

 

Har du noe du gleder deg veldig til?

 

 

#tur #bergen #vennskap #ferie

16 kommentarer
    1. Så gøy med en tur over fjellet, for å møte gode venner ;o)) Gleder jeg meg til noe…., jo til jeg skal å se Les Miserable. Nå skal vi ikke dit før i januar, så jeg har lang tid å gå å glede meg ;o))

    2. Ååh det høres kjempegøy ut!! Skjønner at du gleder deg til deet ja:))) blir noen knallbra dager… jeg gleder meg til mamma reiser på ferie i november,da skal jeg og dattra mi bo i huset hennes og passe niesa mi. Begynner å bli vinter i november,så det blir deiilig å ha en uke med peisvarme og badekar;)

    3. Å det er så gøy å glede seg til noe. Jeg drar på bilferie på fredag og gleder meg til en hel uke med nye opplevelser. Nå ser det ikke ut som været blir det aller beste, så jeg får pakke ned regntøy og støvler. Jeg skulle gjerne vært i byen og spist middag sammen med dere, men nå falt dette sammen med ferieuken min. Dere må kose dere masse!! Så håper jeg vi får muligheten igjen til å treffes en annen gang. Klemmer <3

    4. Såå koselig! det blir deilig med en tur og gode venner…jeg har nok ikke noe særlig jeg gleder meg til for tiden…En dag av gangen..

    5. ønsker deg en superfin ferie,tenker dere får det superkjekt ilag :))
      jeg skal tilbringe hele morgendagen med ett av barna mine og om en uke får jeg besøk av søster min og svoger :)) 3 hele dager,det gleder jeg meg til

    6. Høres kjempekos ut! Det første jeg gleder meg til er å lage noe sammen med trollungene av eplene vi plukket i dag! <3
      Vet ikke helt hva ennå, men KOSE oss skal vi! :)))

    7. Ja gjett om jeg har. For jeg gleder meg jo SÅNN til du kommer! Nå har jeg fått fri mandag og (Skal jobbe ekstra i morgen) så da blir det god tid til å lage litt godsaker vi skal ha med på hytta. Planlegger og tenker i hodet mitt, og holder meg unna dressing og majones 😀 Ser allerede for meg salt og pepper på bryggekanten, eller i gapet på Bonnie, (Huff, ikke si at jeg sa det, hun kommer ikke til å spise dem!) klemmer<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg