NOEN gleder seg til tur..

Og den NOEN er ikke bare meg for å si det sånn!! Her er det to som er fryktelig gira og klare for Bergens-turen. Kofferten er funnet fram…og ikke bare funnet fram -men pakket…Og gummistøvlene på…
For når man er liten og tøyrotte, så er det ikke SÅ enkelt å holde styr på dagene..Så Salt og Pepper var så klart brennsikre på at det var i DAG vi skulle dra.. 
Men nei…det er i morgen..natt…Med toget.. 
Når sant skal sies må jeg si at jeg gruer meg LITT til 7 timer på toget med to spinnville rotter…midt på natta!!

Jeg vet at noen av dere som har lest bloggen min en stund, og sett Salt og Pepper på julekalenderen min tror at de bare er to tøyrotter jeg “tar fram” og setter her og der rundt juletider. At jeg så tar bilder, og lager mye rart med dem, for å få det til å SE ut som om de lever.. 
Men her må jeg altså meddele at det er ikke et show!! De lever i aller høyeste grad. HELT på ekte.. Spør mine bloggvenner som har møtt dem!!

Og nå er de altså snart på vei med meg til Bergen…IGJEN…
De var med forrige gang også. 
Cuskima.blogg.no som jeg fikk dem av bor jo der, og de kjenner en haug av andre bloggere der borte også, i tillegg til Kjersti (Minmatgaleverden.no)

Jepp…nå skal vi avgårde snart…Danse i høstløvet, kjøre tog, fotografere otere på hytta til Kjersti, BADE (hva vet jeg??), spise god mat, slenge rundt i one-piecene og bare kose oss, og så klart møte noen bloggere på restaurant på onsdagen. 
Er vel ikke rart NOEN gleder seg??  😉

Har du noen planer for uken som du gleder deg til?

 

 

#rotter #tøydyr #glede #ferie #tur #bergen #bloggere

41 kommentarer

Siste innlegg