Gjensynsglede :-)

Etter en lang dag med mye venting for småtassene i gule gummistøvler, var vi endelig avgårde i går kveld. Det var ikke lange stunden før denne leksa var i gang:
“Er vi framme nå!! Er vi i Beergen nå!! Det STÅÅR Bergen på skiltet!!”

Og jeg tenkte mitt: Stakkar Frodith!

 

Men heldigvis sovnet de ganske fort, selv om øynene PLIRTE  i alle retninger…

Da jeg våknet i 5 -tida på toget, var det tomt ved siden av meg..Jeg fikk skoene på i en fart, og løp etter de to…som jeg så halen på borti svingen der…Full fart mot Kafe-vognen… 
“Vi er sultne!! Vil ha mat! Har du tenkt å sulte oss i hjel eller??”

 

Tilbake på plassen vår var det NULL mer søvn… De var klare for Bergen.
“Er vi i Beeergen NÅÅÅ da!! Det er jo en togstasjon!! Beeerrrgen!!” 


Det skarret på r-ene og var helt klare…selv om vi bare var kommet til VOSS.

Og ARNA…

Veldig spente når vi begynte å nærme oss…

Og endelig var vi framme!!

Og for en velkomst og gjensynsglede 🙂 

Nå blir det frokost her. Han en fantastisk dag! Det skal VI!! 

 

#rotter #tøyrotter #bergen #hyttetur #togtur #reise 

17 kommentarer

Siste innlegg