Ekte søstre, adoptivsøstre og tvillingsøstre <3

Hvis noen skulle være litt forvirret over alt søsterpratet her på bloggen, her er oppklaringen:
Dette er søsteren min!! Den ekte søsteren som jeg er vokst opp med. Varme, snille, morsomme, omsorgsfulle, ærlige, herlige søsteren min. Hun er en av mine beste venninner i tillegg til at vi er født inn i samme familien. Tenk å være SÅ heldig da <3
Vi drar på turer sammen, konserter, shopper, drar på foto-safari, lager dikt sammen, har jobbet sammen, og gjør i det store og hele det meste sammen. Deler sorger og gleder. Og jeg er SÅ glad i henne: Søsteren min <3 Den beste <3

 

 

Så har vi adoptivsøsteren min…
Hm…er DET et ord? Finnes det?
Jada…det er når man finner en blogg-venn som man matcher fullt med første gang man treffes(i 2012), og siden blir en kjempegod venn på utsida også. Når hun i tillegg manglet en søster, og sendte inn en søknad om å bli “søsteren” min…vel, da adopterte jeg henne rett og slett. 
Sånn kan man nemlig gjøre i voksen alder. Så altså: Bloggvenn, venn, bloggsøster og adoptivsøster: Lady August <3
Verdens morsomste, mest kreative, snille, optimistiske, positive, kloke, varme, omsorgsfulle Lady August!!

 

 

Og sist men ikke minst: 

…så har vi tvillingsøsteren min!!
De siste dagene er det mange som tror at vi er søsken: Kjersti og jeg. 
Noen har til og med ment vi “nesten” er som tvillinger. 
Og på en måte er vi det. Vi ser nok litt like ut på utsida, men vi er like og litt “tvillingsjeler” på innsida også. Dette er jo også en venn jeg har fått i voksen alder, her inne på blogg. Og hvem hadde visst at man skulle finne en “tvillingsjel” her inne, da man startet å blogge i 2012??
Kjersti er en varm og lun personlighet, lett å prate med, lett å være stille med. (ikke at det har skjedd så mye ennå). Vi kan prate om alt, og det er litt spesielt med folk man ikke har kjent mer enn noen få år, og mest inne på blogg. Hun er kreativ og morsom, og tar seg ikke høytidelig overhode. Hun er full av galskap, og lar seg lett trigge til morsomme påfunn.Hun er snill, åpen og ærlig, og optimistisk. Hun er rett og slett behagelig å omgås. 

 

Så da har du møtt min søster, og mine “søstre”.
Håper dette var litt oppklarende? 😉


Ha en flotters dag du <3

 

 

#søster #venner #vennskap

21 kommentarer
    1. Liker den 😀 Jeg har ikke barnebarn enda i alle fall, men det kan jo ikke stoppe meg! Så jeg har tatt til meg Theodor og Mia som er verdens herligste unger, og som jeg er reservebestemor til <3 . Det hjelper ikke å syte over det man ikke har, da må man bare gjøre noe med det :-D. Og heldige deg som har tre så nydelige(både på utsiden og innsiden) fine søstre.

    2. Så artig med så mye “familie”. Godt med ordentlige søstre som er gode venner med. Men ikke så verst å få seg en adoptivsøster, Lady August kjenner jeg ikke, men tror jeg skal ta meg et besøk inn på bloggen hennes. Kjersti fulgte jeg tidligere, hadde kjempesansen for bloggen hennes…men hun falt liksom bare ut etter jeg skifta blogg for en del år siden.
      Veldig koselig å knytte nye bånd, sjøl om en er voksen. Mennesker en trives sammen med blir det aldri for mange av. Ha en fin lørdag.

    3. Hehe.. jeg har fulgt med så lenge at jeg begynner å skjønne “familieforholda”dine nå..:)) Fine og kule bilder :)) Lørdagsklem <3

    4. Du verden så lik du er på Kjersti og kanskje født i samme år. Vi har alle en tvilling på denne jord, leste jeg engang. Skal ta årets siste økt med gressklipperen siden i dag, bør også sjekke vintertøy.
      Men nå venter en kiwi tur så er det koking av grøt hjemme. Ha en fin dag.

    5. Åååå tusen takk søs 😀 Nå ble jeg glaaad <3 Eller gladere for jeg er superglad i utgangspunktet i dag <3 løøørdag <3 Har jo truffet den ene halvsøstra mi men ikke den andre ennå og det er litt synd for hun har nok de beste kakene i verden :DDDD Kos deg på landet, jeg skal rydde bittelitt og moillkose meg som de sier i nord 😀 <3 gooodklæmme 😀 <3

    6. Har faktisk klart å holde styr på deg og “søstrene” dine, men det var jo kjempekoselig å få hilse på de alle tre i ett og samme innlegg =) Du er megaheldig som har så flotte tøtter i livet ditt =D

    7. Da jeg så det øverste bildet trodde jeg du skulle skrive at det var tvillingsøsteren din:) dere ligner veldig:)
      Koselig innlegg,både om din biologiske søster og dine “sistas from other mistas” haha:))) venner er den familien vi velger selv <3

    8. Ja dette har jeg faktisk skjønt..men skjønte ikke mye til å begynne med…hihih..Flotte søstre, og adoptisøstre! Flotte bilder av dere alle!

    9. Ååååååå, så fint!! Og endelig fikk jeg en søster jeg og! Til og med en tvillingsøster! Som jeg kan dra på tur med, dele alle tanker med og virkelig kjenne sterk “sammenhørighet”med! For vel er jeg glad i brødrene mine, men brødre og søstre er og blir litt forskjellig likevel. Så nå ble jeg veldig glad. Og veldig rørt over alt det fine du skrev om meg. Så takk! Min fine, gode, omsorgsfulle og beste venn og tvillingsøster i hele verden <3 You made my day <3 klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg