Lykken er et par grønne gummistøvler…;-)

I dag var det det to som var veldig glade når jeg kom hjem… J
a..de er ikke så verst glad til vanlig heller, men akkurat i dag ante de nok at det var noe ekstra…De så handleposer… og håpet vel på noe…I fall var de veldig raske opp i ansiktet på meg: 
“Har du kjøpt noe???”

 

Og det hadde jeg jo… De pilte mot sko-avdelingen…for det var noe som lyste GRØNT der borte hvor det tidligere sto to gule par gummistøvler…

 

 

Og jammen meg…ETT par sett nye grønne gummistøvler…Skulle du sett!!

 

De bråsnudde og kom i mot meg begge to: “Kan JEG få dem?” “Nei…kan JEEEEEI få dem??” “NEEEEIII, JÆÆÆÆI!!!”. Jeg må innrømme at jeg ikke hadde sett for meg denne krangelen. Men Pepper har vært litt pinlig berørt over å fly rundt i like støver som søsteren, og spesielt GULE da… Så de var tiltenkt han…
“MEEEENER DU DET?”
Han kunne ikke tro sine egne ører…

“Jepp, de er til deg”

 

Ååå, for en lykke!! Han svinset rundt som en liten prins… Og selv Salt måtte ta på sine gule, for å feire litt liksom…

 

Så nå er de klare for å danse i sølepyttene i morgen. For her siler regnet ned, nesten hver dag 😉

 

#regn #gaver #gummistøvler #glede #saltogpepper #rotter

28 kommentarer

Siste innlegg