Et utradisjonelt bygg ..

 

Trodde du jeg hadde glemt helt alle foto-oppdragene?? Neida…Jeg har bare ikke så VELDIG mye tid i uka. Jeg er jo innadørs og jobber for fullt, helt til sola går ned, så ikke lett å få gjennomført så mye i ukedagene.
Men i dag tidlig kl 07:30 stakk jeg innom byggene på Barcode, rett ved siden av Oslo S, for å få gjennomført et av oppdragene:

Et utradisjonelt bygg: 

 

Og sola var på vei opp, så det ble et flott lys. Og nede på Barcode er det ikke bare ETT utradisjonelt bygg, men MANGE. Godt å få litt “frisk” byluft før jobben satte i gang.

 



Så da var dette oppdraget gjennomført også, om Fruensvilje sier seg fornøyd. For det var henne oppdraget kom fra 🙂 

Under finner du alle oppdragene jeg har fått, og som jeg skal prøve å gjennomføre etter beste evne..

 

 

#bygning #uvanlig #oslo #barcode #utfordring #foto #oppdrag

22 kommentarer

Siste innlegg