En tilfeldig forbipasserende..

Hvor tilfeldige er egentlig folk som passerer deg?
Jeg prøvde i flere dager å ta bilder av HELT tilfeldige folk, i det de føk forbi meg. Men jeg tok meg i å TENKE hver gang, før jeg skulle ta bildet, og hvor tilfeldig er bildet da? Jeg tenkt gjennom om de hadde en morsom paraply, en fargerik jakke osv… Og prøvde å finne en “tilfeldig” med litt stil… Og hvor tilfeldig er det hele DA?

Vel, Siv, som ga meg dette oppdraget får heller ta meg litt for det…men jeg MÅTTE finne en tilfeldig forbipasserende som var litt “fresk”…hvis ikke hadde det hele blitt ganske kjedelig synes jeg..
Så, jenta med det lilla håret fikk spille rollen som “den tilfeldig forbipasserende” tidlig en fredag morgen 😉

Under finner du de oppdragene jeg HAR gjennomført, og de som er igjen…

 

 

 

#forbipasserende #tilfeldig #morgenrush #fotooppdrag #challenge #utfordring #foto

8 kommentarer

Siste innlegg