“Well- kanskje var det dette du så for deg?”

Når du hørte jeg skulle på The Well, og jeg fortalte det var “naken-spa”…det var vel dette du så for deg da?? At jeg etterhvert skulle miste alle hemninger der ute, og fly spinnvill rundt naken å fotografere folk til bloggen?

Well-well…som vi sier…Det er jo ikke lov med mobil rundt omkring der, og ikke lov å fotografere der så klart. Ikke at det var spesielt lett å ha med seg slikt heller der inne… For det er så himla mye annet man skal holde styr på: badekåper, håndklær, badesko, saronger …som man får låne mens man er der…Og bikinien som jeg valgte å kjøpe 😉

Vi som synes det var bittelitt rart og uvant tanke å skulle på naken spa, ble ganske overrasket. Det var dus, og til tider litt for MØRK belysning for en med dårlig mørkesyn. Men det gjorde hvertfall at det ikke føltes spesielt sjenerende med de få bare rumpene og andre edle deler som valset forbi…Vi la simpelthen ikke merke til det..

Så det var mer SLIK opplevelsen var:


I restauranten måtte alle ha badekåpe, og vi spiste lunsj og koste oss i mange timer. 

Man kunne få massasje av ymse slag, betale ekstra for det, men jeg holdt meg til inngangsbilletten som inkluderte alle bassengene, ulike badstue-typer, boblebad inne og ute osv. 

Absolutt noe å anbefale! Vi startet i 11-tida og reiste derfra i 16.30. Anbefaler å bruke hele dagen der. 

Nå er jeg den reneste du kan tenke deg, og trenger nok ikke dusje på flere dager 😉 He-he

 

 

#thewell #bad #badstue #bassenger #naken #påkledd #spa
 

32 kommentarer

Siste innlegg