Glad og fornøyd :-)

Hei hei!
Jeg titter bare innom for å si tusen takk for alle kommentarer og besøk de siste dagene <3

Det er travle dager på jobb, men på en GOD måte.  Flotte elever tropper opp hver dag denne uka, og vi koser oss som bare det.
Det er travelt, men utviklende og spennende. Jeg har massevis av energi og glede på innsiden!
Tegnspråket blomstrer, og ingenting er bedre enn det <3

Når jeg i tillegg finner spennende kommentarer på innlegg jeg legger ut, over temaer jeg mener er viktig, så får det som du vet Frodithen til å smile omtrent fra øre til øre. 

Så igjen- takk skal du ha <3

 

 

#takk #energi #jobb #blogg

9 kommentarer
    1. Det er du som skal ha takk! <3 Du minner oss på alt det positive vi har i livet vårt. Det er ikke alltid så lett å se det, men du gir oss noen tankevekkere som leder oss inn på de gode tankene, og det er viktig for å ha glede og energi. :o)

    2. Det høres kjempeflott ut 🙂 Nettopp den gleden du opplever smitter over på andre rundt deg også 🙂
      Jeg kan faktisk litt tegnspråk jeg også. Min venninne og jeg ble kjent med ei jente da vi var i Rimini, og hun lærte oss alfabetet. Jeg kan noen ord på tegnspråk. Synes tegnspråk er fasinerende, og jeg var inne på tanken på å ta tegnspårkkurs etter jeg var ferdigutdannet førskolelærer.
      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg