Sorgen over røret som forsvant !!

 

Ja…nå er en epoke over, og sorgen er stor..
Det er en meget trist sjiraff som luter med ryggen her…
For tro det eller ei men det berømte “røret” mitt er borte. Røret som jeg har all verdens morsomme foto-shooter i, både med sjiraffdrakt og nisselue, både med og uten snø og is rundt, både med rotter og med venner. 

 

Av og til har jeg bare knipset fremmedfolk i solnedgangen.. Ungdommer som lekte seg..

 

Jeg har knipset innvandrere med næringsvett. En trudelutt i et rør ved Operaen er innbringende.

 

Jeg har sneket meg rundt med både kamera og mobil, og foreviget intetanende folk…Ja, det får skylde seg selv når de stiller seg opp i røret mitt 😉

Salt og Pepper måtte så klart “til pers” i røret, i desember.. Blir jo ikke kalender uten litt surr med rotter i røret..

 

Jeg har knipset klar blå himmel sett gjennom et stenete rør…

 

Jeg blåste såpebobler i røret, med bloggvenner jeg traff i april. De hjalp meg gjennomføre en foto-utfordring som gikk på mest mulig rare bilder i røret.. Her er jeg med Carinasverden.no

 

Jeg har knipset bilder av røret både den ene veien og den andre…

 

Jeg har knipset bilder av ballonger i røret (utfordringen), sammen med Carinasverden.no og Magiskliv.blogg.no

 

Jeg har knipset bilder av røret i blåtimer og kalde kvelder…

 

Og på dager fulle av gull..

Men i dag var det ikke mye moro der altså, for SÅNN så det ut nå.. Noen har RAPPET røret mitt…og stukket av med det..Og lagt igjen en haug med steiner og rot…

Hva skal jeg NÅ ta bilder av? Og hvor skal jeg nå bedrive fjas og tull??
Vel…jeg finner nok på noe…
Fjase kan man jo gjøre hvor som helst forsåvidt… Men jammen var det trist!!

 

#røret #foto #sammenlkning 

29 kommentarer
    1. Så trist! Vi lager en aksjon for å få røret tilbake! Kanskje de ansvarlige ikke visste at dette røret ditt er flittig i bruk – til glede for mange. At du har tatt mange fine og morsomme bilder inni røret er det ikke noen tvil om. Klem <3

    2. Åh nei! :o( Jeg som hadde tenkt og besøkt Røret neste gang jeg kom til Oslo. Godt du har mange bilder og minner å se tilbake på, og du finner sikkert noe annet tilsvarende. Det er nok flere store rør i Oslo, men denne hadde jo så fin beliggenhet!

    3. Nei så trist! Er også veldig glad i det røret, nå kan jeg angre på at jeg ikke brukte det mer enn hva jeg gjorde. Så flotte bilder fra dagen vår i våres 🙂 Håper vi får gjentatt en slik dag igjen 🙂

    4. Det var dumt, for du har virkelig knipset mange fine bilder der dette røret har vært med som motiv -på ulike vis! Det “Blå” bildet er jo bare så flott! Likeledes det nedenfor – som er i “gull”! 🙂

    5. NEI så trist…jeg ville jo også dit…ish….jaja..du må finne et nytt rør…..hihih..såååå mange flotte bilder du har av ting i røret…herlig!!

    6. HeidiElise: Ååå, har dere ?? Da kommer jeg på flekken 😀 Merkelig avgjørelse av de her i byen, så mange turister som også koser seg med røret 😀

    7. Jeg forstår din frustrasjon for det var jo mange fine motiver med det røret, men du kan ta et drensrør utenpå kameraet eller mobilen og ingen kommer til å merke det 😉 la det bli vår hemmlighet

    8. Men i alle dager. Du må sende inn en klage med link til dette blogginnlegget. Om de ante hvor mye morsomt folk ha hatt med det rører!!! Det er jo levende kunst på høyeste nivå. Fy, til dem som bestemte å fjerne det. Klag masse! 🙂

    9. Det var dumt , så mange artige bilder som du har tatt der :)) Tipper det kommer på plass igjen etter de har lagt den steinen der.. Men i Oslo er det jo mye fint å finne som en kan lage noe artig ut av mens røret er borte… men blir veldig fin effekt med røret da.. så håper virkelig ingen har “rappa”det..hehe… Ha en fin kveld videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg