Så hvordan står det til med Frodithen om dagen?

Sånn på ordentlig…
Bak alle ordtakene, diktene og fotoene: Hvordan er det EGENTLIG med Frodithen om dagen? For å si det rett ut: Det er svinaktig bra!
Jeg har en energi jeg ikke har hatt på lenge. 
Jeg gjør masse bra på jobb. Det er slitsomt, men på en god måte. Jeg merker jeg utgjør en forskjell, og hva er vel bedre enn det??
Når man har mye energi, og har ork til å GI litt ekstra, så får man som regel mye igjen også. Verden er litt urettferdig sånn, den som HAR får mer…

I dag stakk jeg og Hr Frodith ut og spiste, vel fortjent for oss begge. 
Miss Ferdigmat trengte litt pause i kokkeleringen 😀

 

Har du det bra nå for tiden?

 

 

#livet #hverdagen #energi 

10 kommentarer
    1. Så herlig innlegg. Det er bare å rulle på når man har det sånn. Og en tur ut og spise er alltid gode timer. Husker vi satt og spiste indisk, var det i forgårs ?:) Hehe, tiden flyr. Og det viktige er å finne gledene i hverdagen, noe du virkelig er for tiden. klemmer<3

    2. Så bra! og det hørtes herlig ut….når livet lyser og dagene er bra…Kos deg med det! og ha en god dag og helg!

    3. så godt å lese att du har det så bra om dagen :)) ikke noe er bedre enn det.
      Jeg kunne nok hatt bedre dager for tiden jeg må være ærlig å innrømme det,men jeg prøver å gi meg gode dager selv om ting ikke er så greit,så jeg er vel sånn midt på treet for tiden 🙂

    4. Så kjempeherlig å høre at du har mye energi. Den positive energien merkes på bloggen din, og det er ett av dagens høydepunkt å lese bloggoppdateringene dine 🙂
      Det er sant, når man har mye energi har man overskudd og ork til enda mer 🙂
      Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg