Kafebesøk- en hverdagsglede :-)

Av og til bør man ta seg en tur ut HELT ALENE!! Sitte på kafe…titte på folk…drikke kaffe..Rett og slett bare kose seg litt i sitt eget selskap. Jeg koser meg rimelig greit i mitt eget selskap stort sett jeg. Men det er liksom noe annet å gjøre det ute, på kafè f eks .Og når man kan tusle usminket og nærmest i nattkjolen til nærmeste kaffe-bar, ja da er det egentlig en hverdagsglede- selv om det er søndag

 

Så med et ørlite kafe-besøk for meg selv i formiddag, synes jeg at jeg har gjennomført både:
Fruvinningland sitt oppdrag: Kafebesøk OG
Tattavkvinnene sitt oppdrag: Hverdagsglede

 

En Kaffe Latte laktosefri, og litt lett planlegging med søsters om spa-opphold til helga i Sverige. Det kaller jeg hverdagslykke og kafebesøk på sitt beste 😉

 

SKÅL!!
På lørdag skal jeg gasse meg i bassenger, på shopping, i naturen og på tur. 

 

Det smaker det hverdagsglede av ja…. 🙂 

 

 

 

Minner om frogge-utfordringen som er satt i gang. Trykk på linken 🙂

 

 

 

#hverdagsglede #kafebesøk #utfordring #fotooppdrag #

 

18 kommentarer

Siste innlegg