DIva-fakter… ;-)

Jeg har liksom fått det for meg de siste ukene at jeg fortjener å  bli behandlet som en diva av og til…Og den som skal behandle meg som en diva, og la meg gå på rosa skyer innimellom det er meg selv…

Det er viktig å ta vare på seg selv litt, gi seg noen små pusterom hvor man kan tenke på annet enn det som lager høye skuldre og hodepine. Det er viktig å ta vare på både kropp og hode, og hvor gjør man det best, om ikke på tur som inneholder både : Shpping, gåturer i regnværet og SPA-behandlinger…Pluss kanskje bittelitt trening… Hm…

Ja …da skal jeg nemlig avgårde på SPA igjen..Ikke Naken-spa denne gangen…He-he..
Jeg og søsters har booket oss EN natt på Spa i Strømstad!! Jess!! 
Suite-opphold i Strømstad. Spa-hotellet ligger rett ved et naturreservat hvor det er fint å gå tur og ta bilder. Og om regnet spruter skal vi nok få gått litt uansett. Gleder meg masse, og det er allerede NÅ til helga!!

Her er noen bilder vi tok der i 2014. Jeg vet hva jeg går til 🙂
 

Ja..den gangen løp jeg til og med litt… Hm…en stund siden nå…Kanskje helt siden 2014…:-D

 

Fint og mosekledd….

 

Det regnet mye den gangen, men det spiller da vel ingen rolle! Har jo regnklær … 😉

 

 

 

 

 

Skal du noe diva-aktig til helgen?


#tur #spa #helgetur #strømstad #egenpleie #naturreservat #foto

24 kommentarer

Siste innlegg