Froggdith begynner å finne formen…

Ja….du trodde vel ikke i fullt alvor at dette ville bli en Frogge-fri dag?? 😀

Å …neida… Her er Frogdith på ferde igjen…for du kan vel se hva dette er?

Jess…helt riktig …en vaske-ekte “shopping-senter- frosk”..  

 

SÅ… da lurer jeg på: Hvor langt er DU kommet i froggingen din da??
Jeg er  bare innom for å minne deg på at det ikke er SÅÅÅ  mange dager igjen å frogge på….OG sende bilde til meg…. Jeg har fått inn NOEN  HERLIGE frogge-bilder , så du kan bare glede deg til neste uker når froggetoget går av stabelen…Da blir det mye kvekking og rabalder kan jeg love deg…

Men skal det bli noe farsott ala “planking” og “naking”, og noen rekord… så trenger jeg nok noen  flere bilder altså…. 

Så her er invitasjonen igjen: 

 


 

Hvis du er helt ny her inne hos meg, og ikke skjønner et KVEKK av hva jeg snakker om, så bør du gå inn HER, og se mer om utfordringen 😉

Håper du blir med, og sender bilder snart. OG som sagt før: Du trenger IKKE ha blogg for å være med, for som du ser skal du sende bilde til min mail, og jeg ordner resten. 

Kom igjen! Kvekk og frogg i vei!! dette er gøy 😉

#frogging #frosker #utfordring 

 

 

17 kommentarer

Siste innlegg