Musemor er flittig om dagen…

Eller giga-rotta…eller hva du vil kalle meg…
Saken er at det jo begynner å nærme seg desember…Og alle vet hva det betyr???…
Joda:  Full fres på Frodithen og hennes små venner:…

Det er julekalender -tid snart!! 

På bloggen her er det nemlig utdelinga av kalendergaver hele desember…Eller fram til 23. desember da..Med små julenøtter som må løses som inngangsbillett. Og mye galskap fra mine firbeinte venner… 😉 Titt på tidligere kalendere om du lurer..

Og skal det bli kalender, så må jeg jo bli ferdig med kalender -gavene.. 
Massevis av hjemmelagede gaver:
Håndklær og kluter

 

 

Og luer i alle former og fasonger. Her den nyeste varianten av året…Med knyting..

Jeg hekler som en gal…Er på langt nær ferdig med 23 gaver ..

 

 

Så da er det bare for meg å ta pinnen fatt for kvelden…
Musemor må være flittig…

 

#gaver #kalender #adventskalender #julenøtter #rotter #mus #hekling #håndarbeid #luer #kluter
 

33 kommentarer

Siste innlegg