Livet langs Akerselva..

Å tolke oppdragene man får inn er MIN jobb. Så det du har gitt av oppdrag kan jeg alltid tolke på min egen måte. Det er det som er så fint med disse foto-oppdragene. Det er det som er så fint med å be andre gi meg oppdrag. Jeg løser dem som jeg vil!!  😉

Og Helge hadde gitt meg flere forslag, som sammen passet bra: 

Akerselva, folk som er glade…eller…

Den skatende karen over her befant seg bare noen meter fra Akerselva, og han virket rimelig glad og fornøyd der han spratt rundt med brettet sitt i den glitrende solen. Så herved sier jeg meg ferdig med Helge sine oppdrag også
 

 

 

 

Hva liker du å ta bilder av? 

 

 

 

#høst #glede #akerselva #fotooppdrag #fotoutfordring #skating #akerselva

12 kommentarer
    1. Helge: Jeg prøvde en ny frukt i går, persimon. God. Anbefales. Moro å prøve ny frukt. Jeg la meg tidlig også, så våknet kl 4. LITT for tidlig.. Ha en fin dag du også 🙂

    2. mimremor: Ja, jeg prøver å få gjort dem 🙂 Moro å fullføre 😀 Jeg legger bildene på datamaskinen, og henter dem derfra. Mobilen bruker jeg som kamera nå.. Klemmer til deg 🙂

    3. Fint bilde, man må nyte sola så lenge den er her. Nå fegner det ute og det starta i går kveld. Var på kiwi i går kveld og investerte i litt frukt. Deilig med friske vitaminer selv om de eplene er import fra Frankrike(er sikker der). Høstens første bål ble tent i går i skogen og det var samme i samme ærend. Det er kanskje på tide med litt kaffe, la meg kl 21 i går kveld derfor så tidlig oppe. Ha en fin dag.

    4. Kjære deg! Jamen er du iherdig med å utføre forslagene! Jeg liker å ta bilder, men har ikke helt klart å få bilder lettvint inn på bloggen min. Tror jeg må skaffe meg et nettbrett! Klem fra meg

    5. Ja det var da helt riktig det..han virket da leken og glad! og det flotte lyset da!! Flott bildet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg