En mann av kjøtt og blod- men hvem er han mon tro?


Hva tenker han på?
Hva drømmer han om?
Hva spiste han til frokost?
Hvem spiste han sammen med?
Ble livet som han hadde tenkt?

Slike små spørsmål dukker opp, når jeg fanger intetanende folk på kameraet mitt med “spy-cam” – linsen. Jeg undrer meg over hvem de er. 
Denne mannen ble jo i utgangspunktet bare knipset pga capsen sin..Det er et av oppdragene jeg fikk, og dette er fra Annebe.blogg.no. :  “Noen med hatt/caps”

Men når han først sitter der, og han faktisk ikke bare er EN CAPS, men en mann av kjøtt og blod, som ser ut til å sitte der å drømme litt…Ja, da undrer jeg meg litt: Hvem er han mon tro? 🙂

 

 

 

Da er nok et oppdrag gjennomført, og håper oppdragsgiveren er fornøyd 😉

 

 

#mann #foto #oppdrag #svarthvitt #caps #livet 

13 kommentarer

Siste innlegg