Da er jeg på “DE TAKA” igjen…

Ikke at det skjer ofte liksom…Kremt….Men av og til blir det sånn…i LITT stressende og masete perioder..At “noen” eller “noe” overtar kroppen min. 
Jeg går nærmest i Zombie-tilstand, inn i en matbutikk, og finner plutselig meg selv noen minutter senere stående rett på utsiden av butikken og “innhalere” sjokolade..Jeg spiser med begge hender…Simpelthen bare DYTTER inn i gapet, bit for bit, til det ikke en gang finnes papir igjen..

Og så våkner jeg liksom …
OOPS!! Hva skjedde?”
Det renner små sjokolade-bekker ned munnvikene, og jeg har en rar smak i munnen.. Men det er da ikke min feil…Eller er det det?? 
Jeg må unnskylde meg LITT med at vi har elever inne på deltidsopphold nå, og at vi lager teater om en sjokoladefabrikk…Det MÅ være grunnen…Og ikke BARE at jeg har “ramlet på kjøret” igjen 😉

 

#sjokolade #avhengig 

16 kommentarer

Siste innlegg