En liten nøtt til kvelds?

Vel…nå liker du kanskje noe litt større til kvelds? En liten NØTT er ikke nok liksom…? Nei…maten din får du ordne selv, dette er mer en liten smakebit på noe det blir MASSE av på julekalenderen min. 
Vi får varme opp litt. Og klarer du denne, skal du få en bitteliten premie så klart.  Altså, den med flest riktige. Så da lurer jeg på : 

Hvem skjuler seg bak disse øynene her? Det er ikke lett å se, men jeg kan si så mye som at det er DYR. Og ser du en HUND f eks, så holder det, jeg trenger ikke TYPEN hund… 😉 

 

Bare svar i kommentarfeltet. Du trenger altså ikke ha blogg for å delta 🙂

 

 

#konkurranse #premier #dyr #øyne

12 kommentarer
    1. Ble en morgen nøtt for meg…men prøver meg..A: Bjørn B: hund C:gjerv? D: katt E:rev F:ulv G:ku H: løve I: hest…Tok det bare sånn fort…så er litt usikker på noen av dem….ha en god ny dag!

    2. Hurra, nå nærmer det seg julekalender med stormskritt! 🙂 Jeg gleder meg til å følge med i år som årene før 🙂 Morsomt med en liten smakebit, dette tror jeg er dyrene bak øynene:
      a) Bjørn
      b) Hund
      c) Jerv
      d) Katt
      e) Rev
      f) Ulv
      g) Ku
      h) Gaupe
      i) Sau

    3. Oisann, denne var vanskelig. Men jeg tar en sjanse før jeg finner sengen.
      A- bjørn, B- hund, C- hyene, D- katt, E- rev, F- ulv, G- hest, H- løve og I- geit. Jeg skjønner nå at dyreøyne ikke er min sterkeste side… men litt gjetting på minst en måtte til. Er ganske sikker på de 8 andre. Godnattaklem <3

    4. Oi, så kult, – dette må jeg prøve meg på:
      a) Bjørn, b) Hund, c) Jerv, d) Katt, e) Rev, f) Ulv, g) Ku, h) Løve, i) Sau
      Flere vanskelige, spesielt c), men håper jeg har rett… :o) Ønsker deg en fortsatt god kveld! :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg