Hvem vant nøtte-premie??

 

I går la jeg ut en liten nøtt…En aldri så liten forsmak på hva som venter i adventstiden..Gårsdagens nøtt er nok litt vanskeligere enn de vanlige julenøttene, men det var da noen som klarte gårsdagens nøtter også.
Slik så de ut:
 Man skulle gjette på hvilket dyr som befant seg bak øynene…

 

 

Og her er svarene: 

 

a) Bjørn

b) hund


 

c) Jerv

d) katt

e) rev

f) ulv

g) Ku

h) løve


 

i) sau

 

 

Og de som hadde alle riktige var bare to personer, så da får de premie begge to: 

Søtmonsen  og  Hanne Beate- Gratulerer til dere!! Bra gjettet 🙂

 

 

#konkurranse #dyr #premier 

10 kommentarer
    1. Åh, så gøy! Jeg var veldig i tvil om jerven, og ikke var jeg sikker på løven heller. Gratulerer til Søtmonsen også! Tusen takk! <3

    2. Åååå nesten riktig da…men sau…den siste..den trodde jeg var hest! hihihi jaja..Gratulerer til de flinke!!

    3. Gratulerer begge to. :)))
      Det beviser at man skal gå for magefølelsen. Jeg rettet svaret mitt fra jerv til noe jeg ikke husker. Sjakal eller hyene tror jeg. 😀

    4. Den fikk jeg ikke med meg. Jeg forsøkte meg nå, men jeg bommet stort på ulven!!!! Ja ja, men andre klarte det jo så fint. Gratulerer til vinnerene! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg