Det kaller jeg lading ja!! :-)

 

Finnes ikke noe bedre lading enn tur i marka med bestevennen sin!
Du kjenner henne kanskje igjen som “Helsefarm-direktøren”? Hun jeg dro på helsefarm til i Fredrikstad. Knallhardt regime med trening og sunn livsstil i 3 dager, for å ta igjen for all usunn livsstil resten av året.. Vel…det ER Helsefarm-direktøren!! Og hun har flyttet til Oslo igjen, HELDIGVIS!! Så kan vi bedrive litt sunn livsstil resten av året også.. 😉
 

Så i dag har vi trasket rundt Bogstadvannet. En merkelig turløype. Man ser knapt vannet på hele turen, selv om det heter Bogstadvannet rundt. Det var mest jorder, skog, bilvei og annet…Men hva gjør vel det, når man er i verdens beste selskap, og koser livet av seg uansett hvor man går?
Sola skinte, roser i kinn, is på vannet, bestisen i nærheten, skravling, nøtter i sekken, foto osv…

 

 

 

 

 

 

 

Dagen var topp den! Og det ble en mil.
Jeg har ladet batteriene for en ny uke. Og har LITT mindre dårlig samvittighet for all sjokoladen jeg kjører i meg nå… 😉

Har du vært på tur i helga?

 

 

#tur #bogstadvannet #lading 

 

16 kommentarer
    1. Skikkelig lading det der ja! Absolutt. SÅ koselig å gå på tur og prate om alt mellom himmel og jord. Ble ikke tur på meg, siden jeg var på jobb, men i morgen har jeg fri, så da blir det tur med bestisen min, Bonnie , hehe 🙂 klemmer

    2. Ser ut som en helt fantastisk tur:))) flotte bilder! Og jeg DIGGER turbuksa di:)))))
      Jeg har IKKE vært på tur i helga. Hvis man ikke teller med at at jeg og S gikk hjem etter familytime hos mamma på fredag;)))) hihi

    3. Så kos! Ingenting er som å bli gjenforent med en bestevenn. Det (og selvfølgelig at familien er i nærheten) har vært det beste med å flytte hjem. Kvalitetstid med de man er glad i er gull verdt, da kan man nesten være hvor som helst <3 Håper du får en super uke!

    4. du for en herlige tur :)) og så kjekt å få bestisen sin til byen også,hva er vel bedre enn det :)) da blir det kanskje mange sånne kosedager hele tiden hi hi .Jeg har overhodet ikke vært utfor dør i dag,været innbød ikke til det og jeg har hatt barn og svigerbarn her på middag :)) så vi har storkost oss inne

    5. Hehe, etter ei hel mil har du definitivt fortjent deg sjokolade, og det ser ut til at kroppen din tåler litt også, – du ser jo så sunn og frisk ut, sådet! 🙂
      Nydelige og stemningsfulle bilder <3

    6. Takk for superflotte bilder! Skjønner du koser deg! Hmmm tror jeg skulle hatt en slik direktør som venn også – stakkar jeg hadde ødelagt tålmodigheten hennes :).
      Men…. fint vær og nye flotte klær tror jeg også gjorde susen!
      Nyt kvelden videre 🙂

    7. Flotte damer på en fin dag ute i naturen. Du, det bildet av deg ved trestammen der håret skinner i solen var nydelig og også refleksjon i vann. Så ut som ekte trivsel og glede. Ha en fortsatt fin søndagskveld!

    8. Flotte bilder! og ser og høres ut som en flott tur! ha en god kveld og nyt litt mer sjokolade!

    9. Fint nytt antrekk og nydelige bilder.
      Jeg har bare være de nødvendige turene med potebarnet. Har datet sofa, pledd, lommetørklær og halspastiller i helgen. Hadde helt klart foretrukket en annen variant. 😉

    10. Såååå mye fine bilder ! 😀 Nå fikk jeg jo på en måte vært med på tur i dag jeg også (her med der såklart) Har malt i hele dag og skravla såklart og spist masse kake 🙂 Ha en fiiin kveld søs <3 godklæmme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg