Jippie- nå er det vinteren!!


Jeg ser kanskje ikke HELT lik ut på disse bildene, men jeg tror jeg har kost meg omtrent like mye i dag, som jeg gjorde på bildet under her!!


 

Frisk luft, som feier over kinnene..Varme og gode turklær.. Tid til å nyte ute..Sol og blå himmel..Nyladd mobil..Og et vann fullt av fugler. 
En deilig dag!
Kommer noen bilder etterhvert, men først må en supersulten Frodith få litt mat i skrotten.

Har du vært på tur i dag?
Liker du vinteren?

#tur #vinter #glede #foto 

14 kommentarer
    1. Ja, idag var det flott ute! Jeg gikk en 5 km’s runde som jeg går iblant. Jeg hadde på brodder, men pga. endel snø så var de ikke helt til å stole på, – men det gikk bra. :o)

    2. Akkurat ja.. ja i skrivende stund så er det 11 minus her og et par cm med snø 🙂 Så man kan vel kalle det vinter. Har ikke vært på noe veldig til tur,, annet enn å levert noen bilder som ble bestilt på messa og innom mamma en tur.. og neri fjellfoten og blant annet tok det bildet jeg la ut på fb før i dag 😀 Mye til og fra her.. men det er nå sånn det er 😀

    3. Til å være meg, har jeg faktisk vært ute 3 ganger! Men bare rundt på verandaen da. Måket litt snø og henta inn et blomsterstativ. Det er jo vakkert med snø da!

    4. Vintern er grei nok den. Har vært ute i dag og skal ut senere i dag.
      Starta kakaosesongen i går så nå er det vinteren. Ha en fin kveld.

    5. Høres ut som en flott dag! jeg har vært ute..men var virkelig surt og kaldt her…OG jeg hadde en dundrende hodepine..så jeg fant ikke noe fint der ute i naturen….hihihi..joda..noe fant jeg da…Kos deg med mat, så gleder jeg meg til fuglebilder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg