Mangler du julestemning?

Vel…da anbefaler jeg en aldri så liten tur til Gøteborg altså. Der er det jul i massevis allerede, og har man ikke julestemning fra før, så får man det garantert..
Rudolfs røde neser og tjukke og herlige marsipangriser sloss om plassen i disken ved Kronhusets Choklad & karamelbutik. Men jeg endte likevel bare opp med noe knekk-liknende med havsalt… *Sikle…

 

 

Nordstan shoppingsenter var pyntet til randen med glitrende juletrær og sløyfer, og “Jinglebells” klang fra de fleste høytalerne  der inne. Bare avbrutt av et nissekor som sang med langstrakte halser.

 

Butikkene bugnet av jul og glede…

 

Og for å få SKIKKELIG stemning dro vi på julemarked på Liseberg..Og DER var det jul der!! Og SÅÅÅÅ mye folk!! 

 

Jeg må innrømme at jeg ikke har hatt særlig jule-stemning ennå..Og ikke er SÅ opptatt av jul at det gjør noe. Men dette var koselig uansett. 
Og hele Gøteborg-turen var super. En helg med de flotteste venner, som er enig om HVORDAN vi liker å kose oss…IKKE noe er bedre oppladning enn det <3

I morgen står et nytt hotell-opphold på programmet, men mer om det i morgen..
 


Har du hatt en fin helg?

 


#jul #julestemning #gøteborg #nisser 

12 kommentarer
    1. ååÅ, takk for titten. Dette var super hyggelige bilder og få en flik av. Bare der man skulle vært. Har begynt å ha julestemning her altså 🙂 Men bare en sniktitt på noen julefilmer og litt julete håndarbeid.

    2. Det ser virkelig flott ut ja! Masse lys og masse folk…hihih..hører med det….Du må ha en god ny uke, og kos deg på nok en tur..selv om det er jobb..

    3. Her mangler det aldri på julestemning, men for et herlig innlegg! Det er årevis siden sist jeg var i Gøteborg, og jeg ante ikke at de hadde så bra julemarked der. Dit frister det skikkelig å dra, skal jammen prøve å få med meg noen til neste år <3

    4. Forstår og ser at du har hatt en fin helg, og ja, det har jeg også.. Men “julete” blir jeg ikke før i desember…:)
      Fine bilder, og spesielt det første av deg og den snømannen likte jeg, han ligger der og slapper så godt av…..:)

    5. Der var det fin julestemning ja :)) Har vært på Liseberg men bare på sommeren :)) Fra det ene hotellet til det andre..aktive dager skjønner jeg.. :)) Rolig å grei helg her… Klem og fin ny uke til deg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg