Verdens mest varierte jobb kanskje…?

Jeg tror min jobb er på listen over:  “Jobbene med mest varierte arbedisoppgaver”:

Noen av oppgavene jeg gjør er bare VELDIG koselige og det jeg liker aller best i verden…


Noen oppgaver krever “mentale perlekjeder og foldskjørt”…
 

Noen oppgaver er sånn midt på treet kjedelige..

 

Noen er veldig morsomme…

Noen klarer jeg aldri å bli HELT komfortabel med…pga all teknikken…

Eller pga den formelle tonen man må kle på seg….


Noen ganger må man på møter eller konferanser UTAFOR huset…
Og det er jeg på vei til i dag… Så er ikke dette en variert jobb, så vet ikke jeg! 

Nå kan du jo bare gjette hvor jeg skal 😉

 

#jobb #arbeidsoppgaver

15 kommentarer
    1. Det burde jo egentlig være sånn at alle sine jobber føltes som “verdens beste”, og mest varierte. 🙂 Men vet jo at du har en spesiell jobb som toucher innom så mye i ”sinn og skinn’. Anerikke hvor du skal.. sikkert et sted med en historie full av variasjon 😀 Kos deg i alle fall 🙂

    2. Gøy med litt forandring i jobben da 🙂 Og bra, for da utvikler du deg jo hele tiden 🙂 Troooor du skal til Sandefjord jeg. Og tror nok det er helt vilt feil. Men det var nå det som poppet inn…eller forresten, da hadde du jo tatt tog! Nei, Kristiansand er det nok. Hehe 🙂 klemmer hvor enn du er!

    3. Vet at du har variert jobb ja…også var det varierte og flotte tegninger også :)) Håper du gjør en god jobb..men det er jeg jo sikker på at du gjør da.. :)) Kos deg der du er..tipper bare vilt.. Bergen ? Klem og fin dag videre <3

    4. Du har jo vært endel på jobbreiser før både til Bergen, Trondheim, Drammen og til Gøteborg. Men siden du tegner et fly så skal du vel til Trondheim vil jeg tippe.Kanskje på dagstur eller på en jobb som varer noen dager. Greit når man har en jobb som tilsier at du kan reise litt. Ha en fin dag.

    5. Jeg syns det er spennende med jobben din som lærer. For som du sier så er jobben din veldig varirert, og det er det som er kjekt syns jeg. Å ha en varierende arbeid gjør at man ikke går lei, mener jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg